måndag 9 december 2013

Kort uppehåll...

... blir det denna vecka pga måste-bli-färdigt-innan-julen med jobbkonferenser, jobbmöten och lagom till Lucia (förhoppningsvis) den sista operationen för undertecknad. Det senaste ett och halva året med cellgiftsbehandlingar, operation, mer cellgiftsbehandlingar, strålning och nu avslutande mer kosmetisk operation, har gått väldigt snabbt. Skämtar med mina kompisar om att jag blir först med silikonboobs;-)

Är trots allt mest nöjd med allt som varit. Har varit ett annorlunda friår som gett mig möjlighet att få en välbehövlig paus från det intensiva jobbandet som jag ägnat mig åt de senaste åren. Kompisar, kollegor och familj har alla ställt upp och att en liten Bingo har varit bästa terapin. Laddar nu upp inför operationen då jag alltid är nervös innan. Mest nervös för att ngt ska gå snett typ att narkosen inte ska fungera men inte samma ångest som förra året (än).

Bingo kommer därför få bo hela veckan i Tungelsta hos samma hundvakt som i påskas. Dvs kommer få härligt flockliv på landet med ett helt gäng dobermanns, en papillon, flera siames-och orientalkatter och småbarn.

1 kommentar:

  1. Ojoj - hoppas allt går som det ska, och att du blir riktigt nöjd med resultatet!

    SvaraRadera